Reklama
WebBanner.JPG
Reklaminis skydelis
Komentarai
  • Ar galima valgyti saulegrazas per ekadsi?
  • nu geras 8)
  • Čia nepaminėtas atvejis, kai šventų vardų kartojim...
  • Sveiki, Klaipėdoje yra radijo stotis "Radijogama",...
  • Labas vakaras, ar beturite šitą knygą?
Pradžia Filosofija Acintya Acintya aspektas

Acintya aspektas

Vartotojo vertinimas: / 1
BlogiausiasGeriausias 

Kiekviena Vedų dalis yra nuostabi ir jokios dalies negalima atmesti. Tai tiesa, kad individualios jīvos amžinai skiriasi nuo Aukščiausiojo; taip pat tiesa ir tai, kad jos amžinai nesiskiria nuo Aukščiausiojo. Mes galime rasti patvirtinimus Vedose, kurie paremtų tiek bhedą (skirtumą) tiek abhedą (neskirtingumą), nes bheda ir abheda egzistuoja kartu kaip Absoliučios Tiesos aspektai. Šis jīvų ryšys su Aukščiausioju kaip tuo pat metu tapačių Jam ir skirtingų nuo Jo, yra nesuvokiamas ir anapus pasaulietinio intelekto. Logika ir ginčai šia tema sukelia tik painiavą. Visa tai, kas pasakyta skirtingose Vedų dalyse yra tiesa, bet mes negalime suprasti visos šių žodžių prasmės, nes mūsų intelektas yra labai ribotas. Štai kodėl visuomet privalome gerbti Vedų mokymą.

naiṣa tarkeṇa matir āpaneyā (Kaṭha Upaniṣad (2.2)) - O Naciketā! Negalima naudotis ginčais ir sugriauti išmintį apie Absoliučią Tiesą, kurią gavai.

nāhaṁ manye su-vedeti no na vedeti veda ca (Kena Upaniṣad (2.2)) - Aš nemanau, kad aš teisingai supratau Brahmaną.

Šios Vedų mantros aiškiai moko, kad Īśvaros śakti yra nesuvokiama ir todėl anapus materialaus mąstymo.

Todėl gana aišku, kad Vedos palaiko acintyabhedābheda-tattvą. Turint omenyje galutinį jīvos tikslą, panašu, kad nėra siddhāntos, aukštesnės už acintya-bhedābheda-tattvą; iš esmės, jokia kita siddhānta net neatrodo teisinga. Tik pripažinus acintya-bhedābheda filosofiją, galima suvokti amžiną jīvos individualybę ir jos amžiną skirtingumą nuo Śrī Hari. Nesuvokus šio skirtumo, individuali siela negali pasiekti tikro gyvenimo tikslo, prīti (meilės Aukščiausiajam).

Tikros amžinos meilės tobulumą galima pasiekti tik pripažinus acintya-bhedābheda tiesas. Kitaip galutinis jīvos tikslas, meilė Aukščiausiajam, tampa neamžinu, o jīvos egzistencija taip pat paminama.

Todėl visos śastros pripažįsta ir patvirtina acintya-bhedābheda doktriną. Visos kitos doktrinos yra tiesiog spekuliacijos.

Atnaujinta (Trečiadienis, 21 Gegužė 2008 13:27)

 
Kalendorius