Reklama
WebBanner.JPG
Reklaminis skydelis
Įėjimas



Komentarai
  • Ar galima valgyti saulegrazas per ekadsi?
  • nu geras 8)
  • Čia nepaminėtas atvejis, kai šventų vardų kartojim...
  • Sveiki, Klaipėdoje yra radijo stotis "Radijogama",...
  • Labas vakaras, ar beturite šitą knygą?
Pradžia

 

"Dualizmas yra pančiai iki išsivadavimo (mokšos) ir išmintis po išsivadavimo. Dualizmas siekiant bhakti yra saldesnis netgi nei nedualizmas." (Iš mangalacaranos „Advaitasiddhi Sara sangraha“, Madhusūdana Sarasvati, buvęs advaitinas)

 

Žinojimas - viską matyti tikroje šviesoje, be iliuzijos

Visos gyvosios esybės gimsta, apimtos iliuzijos, suklaidintos prie­šybių, kylančių iš noro ir neapykan­tos. Jas drasko priešybės: garbė -nešlovė, laimė - vargas, vyras - mo­teris, gėris - blogis, malonumas -skausmas ir t.t. Žmogus galvoja: „Štai mano žmona, štai mano namai, aš esu šių namų šeimininkas, aš -tos moters vyras." Tokia priešybių forma ir reiškiasi iliuzija, t.y. „aš" ir „mano". Priešybių suklaidinti žmo­nės visai pasimeta ir todėl negali suvokti Aukščiausio Dievo As­mens.
 

Kiekvienas žmogus atsako už savo veiksmus

Viskas būtų labai paprasta, jei­gu su žmogaus mirtimi baigtųsi ir sielos, t.y. dvasios „Aš" egzistavi­mas. Tačiau Aukščiausias dievo as­muo „Bhagavad-gitoje" aiškiai sa­ko: „Nebuvo taip, kad neegzistuo­čiau Aš, tu ir visi karaliai. Ir nieka­dos nebus taip, kad mes visi nu­stosime buvę." O tai reiškia, kad su kitu įsikūnijimu, kol visiškai neišsi­vaduosime iš nuodėmių, teks nešti praeities naštą. Ne be reikalo sako­ma: „Nedaryk kitam to, ko nenori sau." Mokslai, kurie atspindi mūsų praeitį - astrologija, chiromantija, numerologįja ir kt. - yra ne iš piršto laužti.

Deja, šiuolaikinė civilizacija skendi nuodėmingoje veikloje, o demokratija įteisina laisvę nuodė­mingai veiklai. Taip dar labiau ap­sunkinamas žmogaus likimas. Vie­nas iš tokių pavyzdžių - abortai, apie kuriuos šiuo metu itin disku­tuojama Lietuvoje.

 

Pabaltijo vaišnavų vasaros festivalis 2008

Pabaltijo vaišnavų vasaros festivalis 2008

Liepos 28 – rugpjūčio 3

Tytuvėnai, poilsiavietė “ Sedula”

(Plakatas čia )

Festivalio tema:

“ Lengva Mane laimėti tam, kuris visada atmena Mane ir negalvoja apie nieką kitą”

 

“Nėra laiko kartoti ir skaityti”

Śrīla Bhaktisiddhanta Sarasvati Thakura Prabhupada

Daugybę kartų mes sakome: „Aš atlieku tiek daug tarnystės, aš neturiu laiko kartoti ir skaityti.“ Šis supratimas yra visiškai karma-buddhi, karminis mentalitetas tarnaujant Viešpačiui. Mes negalime suprasti, kad ši idėja atskirti tarnystę nuo bhadžano yra tarsi blogas kvapas, sklindantis iš mūsų kūno. Štai kodėl mes niekuomet negauname dvasinio mokytojo malonės.

- iš Śrīlos Bhaktisiddhantos straipsnio „Jadābhinivesa Kāhinki Āse?”

 

Mūsų tikslas

ISKCON'o įkūrimo metu, 1966 metų liepos mėnesį Niujorko mieste, Šrila Prabhupada suformulavo septynis teiginius, nusakančius Krišnos Samonės judėjimo tikslus:

•  Sistemingai propaguoti dvasinį žinojimą plačiai visuomenei ir šviesti visus žmones apie dvasinio gyvenimo technikas tam, kad atstatyti gyvenimo vertybes ir pasiekti tikrą vienybę ir taiką pasaulyje.

•  Propaguoti Krišnos Sąmonę, kokia ji yra apreikšta Bhagavad Gitoje ir Šrimad Bhagavatam.

•  Suartinti organizacijos narius ir atvesti juos arčiau Krišnos, pirminės būtybės, ir tokiu būdu išugdyti idėją, kad kiekviena siela yra Dievo (Krišnos) dalelytė.

•  Mokyti ir skatinti sankirtanos judėjimą kongregacinio Švento Dievo Vardo kartojimo, kurio mokė Viešpats Šri Čaitanja Mahaprabhu.

•  Pastatyti judėjimo nariams ir visai visuomenei šventą transcendentinių žaidimų vietą, skirtą Krišnos Asmenybei.

•  Suartinti judėjimo narius tam, kad išmokyti juos paprastesnio ir natūralesnio gyvenimo būdo.

•  Tam, kad pasiekti aukščiau išvardintus tikslus, spausdinti ir platinti laikraščius, žurnalus, knygas ir kitus leidinius.

ISKCON misija:

Tarptautinės Krišnos Sąmonės Bendrijos bendra misija (priimta 1992 m. ) yra skleisti Krišnos Sąmonę, kad visos gyvos būtybės Žemėje: žmonės ir kiti judantys bei nejudantys padarai - užsiimtų tarnyste Šri Krišnai pagal savo galimybes.

 
Kalendorius